OPŁATY ZA PRZEDSZKOLE

OPŁATY ZAPRZEDSZKOLE UCHWAŁA NR 427/2017RADY MIEJSKIEJ W RADOMIUz dnia 30 stycznia 2017 r.w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określeniawysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku do lat 5w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Miasta Radomia uchwala_nr_427

Czytaj więcej

INSTRUKCJA AKTYWACJI KARTY DLA RODZICÓW

INSTRUKCJA AKTYWACJI KARTY DLA RODZICÓW 1. Wchodzimy na stronę https://portal.oswiatawradomiu.pl/jst/radom/CMS/faq.aspx 2. Otwieramy podstrony z pytaniami: a) Jak uzyskać dostęp do systemu? b) Jak aktywować kartę zbliżeniowo – instrukcja dla rodzica? c) I postępujemy zgodnie z instrukcją. PROCEDURA KORZYSTANIA Z SYSTEMU iPrzedszkole PRZEZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW PRAWNYCH DZIECI W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 6 W

Czytaj więcej

Kształtowanie postaw patriotycznych w przedszkolu

Data: 01. 05. 2022 r Przedstawiły: Izabela GrzegorczykAgnieszka Słowińska KSZTAŁTOWANIE POSTAW PATRIOTYCZNYCH U DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM   Czym jest patriotyzm i dlaczego rodzina, środowisko lokalne, ojczyzna powinny być ważną wartością?                                                                                                        PATRIOTYZM TO: postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie.(…) Charakteryzuje się też przedkładaniem celów ważnych dla ojczyzny nad osobiste,

Czytaj więcej

Kształtowanie umiejętności czytania w przedszkolu

Data: 22. 04. 2022 r Przedstawiły: Agnieszka Lentas KowalczykAnna Żelechowska Przygotowanie dziecka do podjęcia nauki czytania i pisania Dziecko   6 – letnie,  kończące  edukację  przedszkolną  powinno  być  dobrze  przygotowane  do  nauki  czytania  i  pisania.  Aby  dziecko  mogło  z  łatwością  nabywać  te  umiejętności,  musi  osiągać  odpowiedni  poziom  i  wzrokowej  i  słuchowej, 

Czytaj więcej

Metody nauczania stosowane w przedszkolu

Data: 14. 03. 2021 r Opracowała: Małgorzata Garbacz Metody nauczania stosowane w przedszkolu           Wiek przedszkolny to okres w którym kształtuje się charakter dzieci, ich świadomość otaczających zjawisk, tworzą się kontakty i więzi z innymi ludźmi oraz przede wszystkim dzieci „konstruują swoje ja”. Przeżywają również wzmożoną  aktywność. Wiadomym jest, że

Czytaj więcej
Przejdź do treści